Marketing mét resultaat
Je hebt een geweldig product, een mooie website en enthousiaste collega's. Klanten zijn er wel, maar je had er meer van verwacht.
Meer resultaat door conversieoptimalisatie en online advertising!
01 01
Méér conversie
Conversie-optimalisatie
Met conversieoptimalisatie verhoog je de effectiviteit van je marketingactiviteiten. Je marketingbudget blijft gelijk, maar je krijgt wel meer resultaat. Je marketingactiviteiten worden overtuigender, krachtiger en tegelijkertijd simpeler (voor de klant).
We zetten bewezen marketingmethodes in zoals:
✓ De overtuigprincipes van Cialdini
✓ Behaviour Design van Fogg
✓ De systemen van Kahneman
✓ Customer Journey Mapping
✓ Waarde Propositie Canvas
Méér bereik
02 02
Online Advertising
Wat heb je er aan als je de beste website hebt, maar niemand je kan vinden? Je de mooiste producten hebt, maar niemand ze ziet? Daarom gaan we online advertising inzetten om kwalitatieve bezoekers op je website te krijgen.
Eerlijk is eerlijk; online adverteren wordt steeds moeilijker. De beste implementatie én continue optimalisatie is noodzakelijk om te voorkomen dat je veel geld verspilt. Daarom werken we samen specialisten op het gebied van:
✓ SEO (zoekmachine optimalisatie)
✓ SEA (zoekmachine adverteren)
✓ Content marketing
✓ E-mailmarketing
Efficiënt samenwerken met de beste software-oplossingen voor jouw project
Veelgestelde vragen
Laat het gerust weten als er iets niet duidelijk is. Of als je wilt weten wat ik voor jouw specifieke project kan betekenen. De aanpak is altijd 100% maatwerk.
Voordelen
Excellent Online
Marketinggericht
Jouw marketingdoelen staan centraal.
Bovengemiddeld vakmanschap
220+ projecten succesvol afgerond.
Heldere communicatie
Duidelijke afspraken én die nakomen.
Met conversieoptimalisatie verhoog je de effectiviteit van je marketingactiviteiten. Hierbij blijft je marketingbudget gelijk, maar je krijgt wel meer resultaat. Dat komt omdat je marketingactiviteiten overtuigender, krachtiger en tegelijkertijd simpeler (voor jouw klant) worden.
Met online advertising bereik je je doelgroep door 'reclame te maken'. Dit kan bijvoorbeeld door een goede vindbaarheid van je website, emailmarketing of advertenties in Google en social media.
Digital marketing is uitstekend geschikt voor ZZP'ers en MKB-bedrijven. Juist voor deze doelgroep is het belangrijk om geen marketingbudget te verspillen. Heb je een website, social media account of adverteer je in de krant? Door een optimale inzet van digital marketing zie jij het meeste terug van je marketingeuro's.
1. Kennismaking en intake
Tijdens ons eerste gesprek maken we kennis en inventariseren we jouw wensen en doelen. Aan de hand hiervan maak ik een offerte.
2. Marketingsessie en marketingscan
Tijdens deze sessie zoomen we in op jouw onderneming, de branche en uiteraard jouw klanten. Vervolgens ga ik dezelfde reis doorlopen als die van jouw klanten doorlopen. Stap voor stap analyseren wat de klant ziet én hoort. Het doel hiervan is om de gehele klantreis in beeld te brengen, zodat alle mogelijke contactpunten met jouw bedrijf helder worden. Na afloop maak ik hier een compleet en kloppend document van (de marketingscan) die ik ter controle toestuur.
3. Optimalisatieplan
Als je je kunt vinden in de marketingscan, ga ik aan de slag met de optimalisatie van jouw klantreis. Ik ga al jullie marketinguitingen en klantcontactpunten kritisch bestuderen en analyseren.
Ik gebruik relevante en actuele marketingmodellen die werken en wetenschappelijk onderbouwd zijn. Hieruit komt het optimalisatieplan voort. Geen wollig rapport, maar praktische en concrete (onderbouwde) adviezen waarmee jullie aan de slag kunnen.
4. Implementatie en resultaat
Met de tips en adviezen uit het optimalisatieplan van stap 2 kunnen jullie zelf aan de slag. Ik kijk (en werk) zelf ook graag mee waar dat gewenst is. Zo kan ik jullie scherp houden en blijven inspireren met nieuwe tips of adviezen. De resultaten worden gemeten om efficiënt en effectief te blijven werken.