Skip links

Écht onderscheidend!

Geen eenheidsworst. We gaan op zoek naar jouw onderscheidend vermogen. Hoe kan jij het verschil maken? We stellen de doelen en maken we scherpe keuzes. Zo geef je concurrenten het nakijken.

In 4 stappen naar
een strategisch marketingplan

Praktisch en duidelijk

Marketingplan

Succes staat of valt met goede marketing! Je product kan goed zijn, je service uitstekend, maar als niemand weet dat je bestaat zal het succes uitblijven.

Wij geloven in de kracht van excellente marketing! Maar we weten ook dat je duizenden euro’s kunt spenderen aan (online) marketing zonder resultaat. Het staat of valt met een goed plan, een stevig verhaal en een goede propositie.

Dit krijg je:
✓ Onlineliner: in 1 zin duidelijk zeggen wat je doet.
✓ Pitch: Duidelijk en pakkend verhaal voor al je marketinguitingen
✓ Logo en huisstijl scan: Sluit dit aan bij jou als onderneming en bij je doelgroep?
✓ Overtuigend wireframe voor je website. Dit is de structuur voor je (nieuwe) website waarin staat welke informatie, overtuigprincipes en calls to action een plaats krijgen.
✓ Plan van aanpak hoe en via welke kanalen we de markt gaan benaderen. 

Voordelen

Excellent Online

Marketinggericht

Jouw marketingdoelen staan altijd centraal.

Bovengemiddeld vakmanschap

152+ marketingprojecten succesvol afgerond.

Heldere communicatie

Duidelijke afspraken maken én nakomen.

Efficiënt samenwerken met de beste software-oplossingen voor jouw project

Veelgestelde vragen

Hier vind je nog wat praktische vragen en antwoorden die eerder gesteld zijn. Laat het gerust weten als er iets niet duidelijk is. Of als je wilt weten wat ik voor jouw specifieke project kan betekenen. Iedere onderneming is anders, dus de aanpak is 100% maatwerk. ​

Een ‘marketingstrategie’ kan wat zwaar klinken voor een starter. Maar ook voor jou is het essentieel dat je weet wat jouw plek is in de markt. Denk maar eens na over de volgende vragen:

  • Waarmee kan ik mij onderscheiden van andere aanbieders?
  • Wie is mijn doelgroep?
  • Hoe bereik ik mijn doelgroep?
  • Hoe presenteer ik mijn USP’s (unique selling points) zodat klanten voor mij kiezen?
  • Wat zijn mijn doelen en ambities (ook op lange termijn)?

Je merkt het al, iedereen krijgt ermee te maken. Verwacht geen dik rapport met wollige woorden, maar een concrete aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.

Uiteraard! Binnen sommige ondernemingen is er al veel marketingkennis en ervaring beschikbaar. Daar maak ik graag gebruik van. Dan ga ik met jouw/jullie input aan de slag met de uitwerking van de branding en digital marketing.

Heb je behoefte aan een sparringpartner om je marketingstrategie te bepalen? Dan sta ik daar ook voor open.

Dat is afhankelijk van de omvang van je organisatie en je doelen. Voor een zelfstandig professional zal dit traject korter zijn dan voor een MKB-organisatie met hoge groeidoelstellingen. Tijdens een kennismakingsgesprek bespreken we wat voor jou relevant is en vervolgens ontvang je een maatwerk offerte.